moteru-amzius-ir-svoris-kaip-ir-kodel-jis-kinta-2

MOTERŲ AMŽIUS IR SVORIS. KAIP IR KODĖL JIS KINTA

 
Būdamos paauglės džiaugiamės tuo, kad galime valgyti beveik viską ir nereikia sukti sau galvos ar po sočios vakarienės ryt įlysime į siaurus džinsus. Įžengus į moters gyvenimą, viskas šiek tiek pasikeičia. Gal net ne šiek tiek, o visai daug. Skaičiuojame kiekvieną kąsnį. Nagrinėjame etiketes ir mintyse pliusuojame suvartotas kalorijas ir vis labiau save graužiame dėl atsirandančių riebalų pilvo, šlaunų srityje. Ką jau bekalbėti apie vis ryškėjantį celiulitą. Nors sakoma, kad moteris su amžiumi tik gražėja, tam, kad būtume tokios gražios, reikia įdėti...


 

ŽALIEJI KOKTEILIAI

 

Žalieji kokteiliai- greitai pagaminami bei skanūs vitaminų šaltiniai! Žalumynai yra gyvybiškai svarbus produktas mūsų gyvenime. Juose daug mineralinių medžiagų, amino rūgščių ir vitaminų. Nepatikėsite, bet išgėrus jau pirmąjį kokteilį, tapsite žvalesni, geresnės nuotaikos, optimistiškesni ir tikimės, įsitrauksite į sveikesnio gyvenimo kelią. Šių kokteilių gamyba tikrai brangiai nekainuoja, todėl kad žalumynus galite rinkti pievose, miškuose, daržuose, soduose, netgi užsiauginti ant savo palangės. Žinoma, jei norėsite kokteilį paskaninti egzotiniu vaisiu, jį teks nusipirkti, bet tai tikrai nėra brangu. Verčiau bananas, nei spurga! Žaliuosius gėrimus pasigaminti lengva, greita, bet reiktų žinoti keletą patarimų, prieš pradedant juos trinti. 

Žali augalų lapai yra maistingiausia augalo dalis. Bet augalai savo lapuose turi sukaupę alkaloidų. Šios medžiagos garantuoja, kad gyvūnai neišnaikins kokios nors tarkim vienos rūšies augalų- paėdę vieno augalo lapų ir pajutę alkaloidų poveikį, jie pradeda ieškoti kitų augalų. Labai didelis alkaloidų kiekis yra nuodingas, tačiau nedideli kiekiai yra naudingi, nes stiprina imunitetą. Išvada- jei jūs kelis mėnesius gersite vien tik špinatus, želmenis ar kitą žalią augalą ar daržovę, jūsų organizme prisikaups tos pačios rūšies alkaloidų ir jūs tiesiog apsinuodysite. Taigi būtina nuolat keisti žalumynų meniu, tuomet nekenksite sau, o tik stiprinsite savo imuninę sistemą. 

Patarimas- vartoti mažiausiai septynių rūšių žalumynus- t.y. po vieną kiekvienai savaitės dienai. Neapsiribokite populiariausiais- špinatais ar kopūstų lapais. Juk mūsų darže, parduotuvėje ar ūkininkų ekologiniuose ūkiuose galime atrasti daugybę kitų augalų, tokių kaip burokų, agurkų, moliūgų, ropių, vynuogių, morkų ridikų lapai, salotos, salierai, kininiai kopūstai ir t.t. Taip pat skaniesiems kokteiliams tinka ir laukinių augalų lapai: balandos, dobilai, dilgėlės, gysločiai, kiaulpienių žiedai ir lapai, žemuogės, garstyčios, rūgštynės, žliūgės, rožių lapai ir žiedai. Rinkite juos atokesnėse vietose- kuo toliau nuo plento, elektros laidų, gamyklų ir pan. Apskritai, rinkdami laukinius augalus, prieš tai pasidomėkite ar jų žiedai bei lapai nėra nuodingi. Nes žmogaus sveikatai pavojingų laukinių augalų tikrai yra. Žaliesiems gėrimams tinka ir gerai pažystamos prieskoninės žolelės: kalendros, bazilikai, melisos, mėtos, krapai, petražolės, pankoliai, pipirmėtės, šaltmėtės. Į kokteilius galite maišyti ir įvairias vaistažoles: alavijų lapus, asiūklius, dobilus, ginkmedžius, medetkų žiedus ir lapus. 

Dar keletas patarimų: 

Per parą patartina suvartoti apie 3 stiklines trintų kokteilių. Kokteilius trinkite elektriniu maišytuvu.  Jei skonis pasirodo per aštrus, per kartus, žaliuosius kokteilius galite gardinti razinomis, datulėmis ar džiovintomis slyvomis. Patartina taip skaninti kokteilius pradedantiems arba vaikams. Kokteilius geriausia gerti ką tik sutrintus, bet jei norite, galima laikyti juos šaldytuve iki 3 parų. Nepatartina į žaliuosius kokteilius dėti riebalų, nes taip prarandama maistinė vertė. Dėl didelio krakmolo kiekio su vaisiais nemaišykite šių daržovių: morkų, brokolių, burokėlių, ridikų, cukinijų, žiedinių kopūstų, Briuselio  kopūstų, gūžinių kopūstų, moliūgų, baklažanų, žirnių , kukurūzų. Su vaisias trinkite nekrakmolingas daržoves arba nesaldžius vaisius, pvz.: pomidorus, paprikas, avokadus, agurkus, obuolius, vyšnias, greipfrutus, slyvas. Ko dar nepatariama dėti į žaliuosius kokteilius?: riešutų, sėklų, maisto papildų ir kaip jau minėjome- riebalų. Pirmą kokteilį lėtai išgerkite ryte, likusį kiekį laikykite šaldytuve ir išgerkite antroje dienos pusėje. Nedėkite į kokteilį per daug skirtingų ingredientų, kuo paprastesnis receptas, tuo lengviau virškins. Jei įmanoma, rinkitės ekologiškai užaugintus augalus, daržoves, vaisius. 

Taigi, gaminkime ir gerkime žaliuosius kokteilius kasdien, jie greitai paruošiami, yra skanūs ir maistingi. Beje, ypatingai tinka atsigaivinti bei pasisotinti po kasdienių judamkartu.lt treniruočių. 

Skanaus 

PIRMASIS „ŽALIAS RECEPTAS“: 

ŽALIASIS KIVI KOKTEILIS

Jums reikės: 

2 nuluptų kivi 

2 puodelių petražolių 

2 puodelių vandens 

1 banano 

Viską gerai sutrinkite elektriniu trintuvu, įsipilkite viską į stiklinę ir mėgaukitės sveikuolišku gėrimu! Jis puikiai atgaivins po mankštos! Pirmyn!



  • Dėmesio! Asmeninių video treniruočių planai tik nuo 35 Lt (10,14 Eur). Susisiekite su mumis: info@judamkartu.lt